24.1.12

Mural Masjid Jamek Simpang Renggam








Dua tiga minggu ni saya agak sibuk ke sana ke mari menguruskan perniagaan khat yang makin rancak. Update blog pun pakai email je. Tu yang bila ada post baru just ada gambar je. Email guna handset terpaksa camnilah hehe.Hari ni macam rajin sikit nak tulis.

Alhamdulillah bayak tempahan yang ada. Penat jugak sorang-sorang kerjakan semua kerja. So saya telah mengupah dua orang pelajar lepasan SPM untuk membantu kerja saya. Sebuah perniagaan akan membuka peluang pekerjaan kepada masyarakat. Beza dengan makan gaji, gaji banyak pun makan tetap sorang-sorang. Daripada diorang pegi merayap tak tentu hala, bila ikut camni dapat jugak ilmu + duit. Ok ape...

Masjid Jamek Simpang Renggam sedang diubahsuai dan diperbesarkan. Masjid ni terletak di atas bukit di pekan Simpang Renggam , jalan ke Renggam. Kalau dari arah Ayer Hitam sebelah kiri, kalau dari arah JB sebelah kanan belok traffic light depan balai polis.

Tulisan khat kali ni lain sikit sebab ditulis direct atas tile yang dah sedia ada. Memang ambik masa lama nak siapkan. Alhamdulillah untuk fasa 1 dh 90 peratus siap. Dalam 2 hari ni siaplah insya Allah.